Přeskočit na hlavní obsah

Jak to vše..stát, národ.., státy.."národoví"..řídit ? ..uřídit ??.."ŽIVOTU, ZDRAVÍ, co nejbezpečněji i ??

Jak to vše řídit, uřídit, vedle běžných agend vládních, politických ??
Takto:
viz www odkaz zdejší s tamními VŠEMI odkazy, pododkazy, 
na: 
,,PLÁN "A" STVOŘITELE",
..vše toť na blogu k nalezení: 
www.GoldenFriendOne.blogspot.com
coby světu, vládám států,
na Zemi pro ,,národoví"
i pro optimálně udržitelně na Zemi

"ZDRAVÍ, ŽIVOTA"..
..funkční, informační, VZOR.

Populární příspěvky z tohoto blogu

,,Žabí"..či kvák..,Čapí"..kuňk i: čepiček..versus: VZDĚLÁNÍ ..i: Českých politiků, političek

Bylo by fajn, skoncovat s tou nanicovatou hloupostí, nacházející se v politice České, v politice srdce Evropy, světa.. To se tak řekne..že ,,Brusel chce mít  "SILNÉ ČESKO".. ..to se to tak..píše na čepičky tmavě fašistické i na ty červené z nich.. ..jenže.. JAK ?? JAK TO UDĚLAT ?? Sedět, coby ,,žába, žabky..na prameni snad ?? ..eurodotačním..si..například ? A si i světu stále ,,kvákat"..,,já nejsem žába, já jsem čáp ! No, podívejte, támhle mám hnízdo!..čapí, to je důkaz, že jsem nežába, ale čáp.!!" nebo: ,,Já NEjsem záškodník, záškodnice..dobra, já jsem přece..podívej..pracovník, pracovnice, spolupracovník, spolupracovnice..nedotknutelného veřejnoprávního či jiného media". ~~ Nojo, jenže takhle Kosmos, Vesmír, tlachy, pletichy, obdobnými, NEfunguje. Zkusíš to, faleš tu, a..SPLÁČEŠ !! Duše v čase Tvá. ~~ Tak, tedy..co s tím ?? Pojišťovací zprostředkovatelé, zprostředkovatelky, například, musejí skládat zkoušku z o

Čí jsou Vary ? ..Čí je Švejk ?? ..Čí JE ČESKO ???!!! A JAKÉ ???!!! Srdce Evropy, světa..to..???!!!

21.2.2020..,,Společnost, hloubka x povrchnost, důsledky":  ~~ Maj, nebo NEmaj ? ..Daj, dali ? Či nedaj, NEdali ?  Dala, dá, či NEdala, NEdá ?? ~~ Má, on, či NEmá ?? ~~ Mám, či NEmám ??  ~ Vlastním, i urvaně,  tedy i.. slastně, i  ,,MÁM" ~~ ~~ Otrocky Lidé, tak honící tak zvané ,,HDP", jakože jiný model ekonomiky možný není.. ~~ No, ono to člověku do jisté míry může i jít, i fungovat.. Avšak..co pak ?? ~~ Co, když člověku prostě ,,dojdou síly", takto žít ?? Co, když člověku dojdou síly..se i částečně, či plněji, hýbat ?? Například pod vlivem fyzické, či Duševní, nemoci ? ~~ ~~ Zastavme se na chvilku trošku u nemocí.. ~~ Tenhle svět ,,HDP", JEDE si..tempem, pokud možno co nejvyšším, ve snaze stále více zrychlovat a nabírat při tom na objemu. Už to samo o sobě v sobě nese potenciál ,,pádu, úpadku, zřícení, kde zbyde ,,troskoví". Jak se to stane ? Pokud se Lidé NEumoudří, cest, jak se to může přihodit, má On, St